středa 13. srpna 2014

A je to tady!

Den D, hodina H, minuta M udeřila a demo pro tvorbu Simíků je konečně tady!





     Čekala jsem na něj dlouho, pořád kontrolovala Origin, přihlásila si k dřívějšímu testování (a nic platné), musela jsem počkat stejně jako vy ostatní do 12.8., kdy bylo konečně uvolněno pro všechny.

     Je nasnadě, jak jsem včerejší večer trávila - první pokusy, zkoumání a i první Simíci - nebo spíš Siminky - jsou na světě. Mé první postřehy:
1. Simíci se mi líbí víc než v trojce
2. no, ty vlasy nic moc, ale některé kratší jsou povedené
3. oblečení vcelku pěkné, ale je ho zoufale málo, recolory ve trojce byly určitě lepší
4. pořád nějak tápu v komunitní galerii, to řazení podle nových vložených výtvorů mi přijde takové nějaké    divné, jako že nefungující :-D

     Zkusila jsem i stáhnou a zprovoznit prográmky na vlastní recolorování, ale nějak se mi nezadařilo. Postupovala jsem (snad) přesně podle návodu, ale výsledek nula nula nic. Tak uvidím, až se objeví nějaké info v češtině.

     Tak, a konec obecných informací, v dalších příspěvcích už budou moje výtvory :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat